måndag, juli 03, 2006

Våldtagen och glömd....

"Natt til 4.juni i skal den 22 år gammel kvinnen ha blitt voldtatt av flere menn midt i Oslo Sentrum. Ifølge kvinnen hadde ikke politiet tid til å ta imot anmeldelsen av forholdet før det hadde gått fire dager. Nå frykter hun at gjerningsmennene aldri vil bli tatt."

"På hjørnet blir jeg voldtatt av en mørkhudet mann. Trolig en afrikaner, sier kvinnen som ønsker å være anonym.

Kvinnen har fortrengt mye av voldtekten og husker bare bruddstykker.

- Det neste jeg husker er at jeg befinner meg i et inngangsparti i Tollbugata nr 7. To menn står bak meg. Om jeg blir voldtatt av begge eller av en av dem vet jeg ikke. Jeg gråt og ba dem slutte, men jeg hadde ikke sjanse. Utenfor sto det en hel gjeng og lo og snakket et språk jeg ikke forsto, sier kvinnen."

Läs mer i Aftenposten

Inga kommentarer: