lördag, september 23, 2006

- Jeg lever for islam, og hater norske verdier

"Arfan Qadeer Bhatti (25) har vært kriminell siden han var 13 år gammel. En virkelig versting. Fryktet av politiet og nærmest idol for andre hardbarkede kriminelle. Nå hevder norsk-pakistaneren, som er proppfull av hat mot norske myndigheter, at han har funnet roen i islam."

" - Vi muslimer er undertrykt, sier Bhatti. 25-åringen har sittet 263 dager i fengsel. Uten siktelse, tiltale og dom.

Nå krever han erstatning og oppreisning.

Bhatti har en rekke voldsdommer på rullebladet. Etter at han hadde sonet ferdig sin siste voldsdom fra 1998, men satt på sikring, rømte han. I ni måneder oppholdt Bhatti seg i utlandet, før han i oktober 2001 kom tilbake til Norge.

Han ble da arrestert med en Smith & Wesson på utestedet Baronen & Baronessen."''

" Jeg lever nå for islam! Jeg har mye sympati for mine muslimske brødre. Vi muslimer har vært og er undertrykte av jøder, hinduer og amerikanere.

25-åringen, som er født i Norge og er norsk statsborger, har bare forakt til overs for verdiene i det norske samfunnet.

- I Norge har dere homser i toppstillinger, til og med i regjeringen. Homofile får adoptere barn! Pedofile og voldtektsforbrytere blir beskyttet i fengslene. Dere kaller Norge et kristens verdisamfunn. Hvordan kan nordmenn kalle dette verdier? På Ila landsfengsel beskytter fengselsvesenet pedofile og drapsmenn som har myrdet og misbrukt småbarn. Hvilket samfunn er det dere vil ha? spør Bhatti.

- Jeg har jævlig mye hat i hodet mitt. Jeg er så forbannet at tårene kan begynne å renne, bare jeg tenker på norske myndigheter."

Denna intervjuv är från 2002 och kan hittas här på Dagbladet

Och varför skriver jag om det idag? Jo, för detta är den numera 29 år gamla islamisten, som tillsammans med tre andra, blev fänslade för förberedelse till terrorbrott, samt för beskjutningen av synagogan i Oslo, denna veckan. Men om det aktuella, kan ni läsa här i dagens Dagbladet. Vi låter dom hållas år efter år.

Till slut får vi vår "belöning" i form av en sprängd ambassad, eller något liknande.

Hatfulla islamister, som pakistanske (född i Norge) Arfan Qadeer Bhatti, har vi i gott om här i Sverige med. De är som tickande bomber, och vi förmår inte stoppa dem i tid. Dags för hårdare tag mot alla Sveriges blivande eller redan varande islamister! Vi vet vilka dom är, vi vet vart dom finns - dags att stoppa dem,




Inga kommentarer: