söndag, juni 22, 2008

...din ouppfostrade horunge...fittnylle...

En charmig kommentar i bloggen:

"för det första din ouppfostrade horunge, ta reda på fakta innan du bloggar om att det var utlänningar som utförde försöket.kvinnan som va nära att bli våldtagen är min närmaste vän och jag var först på plats och det var även jag som änmälde våldtäktsförsöket, och jag är en...

BLATTE!!!killarna som gav sig på henne var SVENSKAR, exakt samma typ av skin och blod som dig fittnylle, och att anklaga utlänningar är ett fel steg från dig, hoppas jag får se ditt fula tryne så ska jag visa dig ett och annat."

Fint språk du har...du får säkert många beundrare för ditt sätt att kommentera.

Är det din mamma som lärt dig att tala så?

Ordet "ouppfostrad" passar nog dig bättre än det passar mig, skulle jag tro...

Inga kommentarer: