söndag, oktober 07, 2007

”Jag är beredd att offra allt jag har för Allah”

"I mitten av augusti dödshotade den 37-åriga kvinnan från Göteborg Lars Vilks via mejl. ”Jag lovar dig vid Allah att du inte är säker i min närhet”, skrev hon. Hon erkänner hotet men anser fortfarande att hon gjorde rätt."

"Nu klär sig kvinnan i heltäckande slöja, niqab. Hon täcker även ögonen med ett genomskinligt svart tyg."

"– Jag ringde upp Lars Vilks och sa att detta är fel. Han tyckte att jag skulle acceptera teckningen eftersom islam är en kärleksreligion. Då sa jag: Nej, islam är underkastelse."

"– Enligt sharia, den enda lagen som jag följer, ska sådana personer dödas. Det är en känsla som kommer ur kärleken till min profet, fred och välsignelse över honom."

Läs i SvD

Ja, detta är allas vår Amatullah som jag postat länkar från Sindbad med i omgångar. Skrämmande att det finns sådana människor här i Sverige.

Inga kommentarer: