lördag, juli 28, 2007

Svennes Sanningar svider

Ägaren till bloggen Svennes Sanningar har hittat detta på ett svenskt-ryskt forum:

Svenne; "På detta forum förekommer det enligt henne otaliga diskussioner om hur man ska lura svenskar, hur man ska tillskansa sig asyl på falska grunder, och hur man lurar det svenska bidragsystemet.

"Hej allihopa! Jag har följande fråga. Jag har asyl i Sverige tillsammans med min fru och ett barn. Men familjen är på "transferläge" (svåröversatt) Nu har jag flyttat till Stockholm. Vi har varit här i ett år, och jag har gått i skolan.

Nu är sommarlovet över, och jag måste börja studera igen, men jag jobbar svart i Stockholm. Jag vill inte bokföra mig här, eftersom frun och barnet "transferläge" (svåröversatt) . Min fru är gravid, vi väntar vårt andra barn. !!!!!

Tipsa mig om vilken anledning jag ska ange till migrationsverket för att slippa skolan, och för att behålla bidraget på samma nivå. Kan de minska bidraget om jag har gått i skolan i ett år, och hur länge allmänt måste man studera , eftersom det verkar vara olika från plats till plats. ""

Svenne har givits anmält forumet till polis och till Migrationsverket. Så vi få verkligen hoppas att någon av dem tar tag i detta organiserade smylteri!

Gå gärna in och kommentera hos Svenne och tala om för de hotfulla personerna där att vi gärna hjälper dem att packa sina flyttlådor - snarast!

Inga kommentarer: