tisdag, maj 19, 2009

Norge: Terrormisstänkt imam utmanar PST

"Han er mildt sagt forbannet på politiets sikkerhetstjeneste. Imam Abdul Rauf, som mistenkes for å ha ledet et påstått terrormiljø i Oslo, krever at PST beviser terrormistanken mot ham. "

"
PST mistenker ikke hvem som helst. Hvorfor er PST redd for hva nettopp du kan finne på?

- Dette skyldes bare feilaktige opplysninger fra fiendene mine, som PST har tatt for god fisk, hevder imamen."

"Den omstridte imamen, som var helseminister i Taliban regimet i flere år, avviser på det sterkeste at PST skal ha hjulpet han med å få asyl i Norge.

- Det stemmer overhodet ikke.

Avviser du at har vært informant for PST?

- Hvis jeg har vært en informant, så ber jeg PST legge fram det jeg har bistått dem med."

TV2.NO , TV2.NO , TV2.NO ,

- Generalen er ansvarlig for livet mitt nå ,

Imam nekter for terrorplaner
Riks24 ,
/Fröken Sverige



Inga kommentarer: