söndag, juni 28, 2009

Grattis, Norge, brottslingen Bhatti flyttar hem till Pakistan

"Arfan Q. Bhatti (31) har bestemt seg for å ta med familien til Pakistan og bosette seg der. Bhatti dro hjem til familien på Stovner i Oslo etter at han slapp ut fra fengsel forrige fredag. Foruten kone har han en datter på seks år og en sønn på tre år.

- Det går ikke an å leve i Vesten lenger. Her må jeg leve i frykt for å bli arrestert, og dessuten vil jeg ikke at barna mine skal bli så veldig påvirket av norsk kultur, sier Bhatti til Dagbladet."

Den kultur han önskar sina barn att bli påverkad av istället för den norska, måste ju vara den som gjorde honom själv till brottsling då, kan man anta.....

"
Han ble første gang tatt for kriminalitet da han var 13 år gammel. Bhatti ble satt under overvåking av PST i juli 2006, og senere samme år ble han pågrepet og tiltalt for å ha skutt mot den jødiske synagogen i Oslo. Han ble i fjor funnet skyldig i medvirkning til å skyte mot bygningen, men ble frifunnet for terrormistankene."

VG

God tur :)

Önskar en bloggare som själv är från Pakistan. Han skriver:

"Bare å slutte å skyte på andre og oppføre seg så trenger man ikke å frykte politiet, jeg har iallefall aldri trengt å frykte å bli arrestert, selv om jeg er fra pakistan."
Tv2.no
Dette er Bhatti-saken
Bhatti benekter drapsforsøk
Bhatti dømt til åtte års forvaring
Bhatti frifunnet for drapsforsøk på fire

/Fröken Sverige

Inga kommentarer: