onsdag, januari 14, 2009

"Islamiseringen - ökat våld och de tar sig allt större friheter"

"Som jag skrev om tidigare gick nu den “moderate” muslimen Mohamed Omer ut och förklarade att han är radikal muslim. Idag läser jag på hans blogg (fetstilen är min anmärkning):

Medan vi brände flaggan ropade vi “Allahu akbar!” och alla stämde in - muslimer såväl som icke-muslimer. Det var upplyftande att se så många blonda och blåögda ungdomar som ropade “Allahu akbar!” med oss.

Lite senare:

Över folkhavet vajade Hamas- och Hezbollaflaggor. Man vågar nu öppet ta ställning för dessa befrielserörelser.

Alltså; Omar säger att han inte tidigare “vågade” ta ställning för Hamas och Hezbollah, men idag gör han det. Det visar väldigt tydligt hur den muslimska gruppen agerar i de olika länder de finns i.."

Läs mer på Kent Ekeroths blogg

Förra veckan om Omar i bloggen: "Sekulära" Mohamed Omar: "Jag är en radikal muslim"

Läsvärt:
Exit Mohamed Omar

När Omar blir ombedd att lämna Sverige och åka ner och kämpa för "palestina" på plats, så svarar han:

"
Mohamed Omar Säger:

Nej, jag stannar hellre här och islamiserar Sverige. Det vore omoraliskt att fly till ett land där jag trivs och lämna er andra i sticket."

Islamisten Omars blogg finns här (cachad)

Och är även nersparad nu för framtida behov.

/Fröken Sverige

Inga kommentarer: