lördag, mars 07, 2009

"Jag ska knulla din mamma", "Jag ska knulla hela din familj"

"Jag ska knulla din mamma", "Jag ska knulla hela din familj"

Det ropar idioterna (till polisen får man anta?) som sparkar sönder och kastar stenar på polisbilarna.

Sveriges nya "framtidshopp" har åter igen visat hur charmiga de är. Och framför allt hur lojala de är till landet som erbjudit dem skydd och försörjning.


Mitt förslag är att de åker ner och strider för sitt hittepå-land "palestina" på plats, för här är de inte välkomna!

Filmen finns på Sydsvenskan. Vore bra om MX eller Crille la upp den på YouTube.




Här är fller idioter som leker intifada i Malmö. Rösta på de etablerade riksdagspartierna, så garantaras ni fler sådana "svenskar". Hoppas verkligen polisen dissikerar denna film och folks foton och får tag på alla asen.



Tripp, trapp, trull...

Expressen med sedvanlig pixling (såvida inte brottslingen är svensk), Sydsvenskan utan(tack och lov!) och sedan en förstoring om någon av bloggens läsare känner till krypet. Kontakta då polisen på deras tipstelefon 114 14, eller maila bloggen. Mailen finns i profilen.


/Fröken Sverige

Inga kommentarer: