onsdag, oktober 13, 2010

Merit Wagers blogg: ”Hur ska dessa män överhuvudtaget kunna jobba i Sverige, om de får PUT? ”


En "migga" skriver hos den eminenta bloggaren Merit Wager:

"
Jag träffar alltför ofta i mitt arbete som beslutsfattare på Migrationsverket asylsökande män som vägrar skaka hand med mig för att jag är kvinna. De vill också oftast byta handläggare av samma skäl. Hur ska dessa män överhuvudtaget kunna jobba i Sverige, om de får PUT? "

"När välviljan helt saknas hos den asuylsökande så känns det enbart förnedrande att stå där inför en man med ett välansat tolvcentimetersskägg som ryggar tillbaka när jag sträcker ut handen. Varför söker sig dessa människor till Sverige? "

Läs hela inlägget och MYCKET mer hos Merit Wager

Lästips: Den som vägrar anpassa sig så att hon kan söka och få arbete ska heller inte ha socialbidrag!

Merit Wager - Wikipedia
Merit Wager - Newsmill
/Fröken Sverige - röstar självklart på www.sverigedemokraterna.se

Inga kommentarer: