onsdag, oktober 06, 2010

Amatullah, den galna islamisten: Vilks ska dö!

Imorgon föreläser Lars Vilks åter om yttrandefrihet i Uppsala. De som mordhotade honom i när han gjort första teckningen, har åter börjat hota honom.

Vilks blogg kan man nu läsa den galna islamisten, Amatullah skriva:


"Det va länge sedan men jag har inte glömt dig . Jag har beställt din död och det kommer inshAllah

Du kommer att dö din smutsiga råtta

I väntan kan du titta på denna video

http://www.youtube.com/watch?v=7Og5qeTiugY

amatullah"

2010, 5 oktober kl 18:"

Samt:


"Idioter ! Tror ni att vi är rädda för eran polis och era löjliga lagar ?

Spottar både på er och på eran flagga och på lars vilks

inshAllah ni ska brinna i helvete , ameen

Vi väntar och väntar och vi har tålamod

amatullah 2010, 5 oktober kl 22:51"


Ni som inte varit med så länge, läs detta inlägg av "Smileth" och mig om historien om Sveriges mellanösterndiplomati, om nerstängningen av SD´s hemsida och om teckningarna som "De kränktas kör" inte tål.

Där kan ni också se Ammatullah på TV och De kränktas kör i flera videos - LÄS:


Sveriges Mellanösterndiplomati

Ammatullah: ”Jag är beredd att offra allt jag har för Allah”

Och från igår, där ni kan se hur det gick till sist Lars föreläste i Uppsala:

Vilks till Uppsala igen - De kränktas kör gnäller

Klicka på bilden och köp Lars Vilks världsberömda muhammedteckning hos Trykkefrihed!




/Fröken Sverige - röstar självklart på www.sverigedemokraterna.se

Inga kommentarer: