torsdag, februari 21, 2008

Riyadh calling, Malmö are you with us?

Nu börjar svensk media vakna när det gäller skolresan till Saudiarabien.

"Jag ska göra vad jag kan för att stoppa resan"

Och trots att det är Roger på Den Muslimska Friskolan som gjort hela det journalistiska slitjobbet, så är det ingen av tidningarna som erkänner det. KLENT!

Nå, denna bloggen säger: GRATTIS, ROGER!!! Du är en pärla och gör ett jobb som få journalister ens klarar av och som vi alla kan dra nytta av och lära oss av.

Vi andra bloggare ska göra vad vi kan för att föra ut din information till så många som möjligt.

Eftersom din/er blogg har kommenteringsfunktion så ber jag nu att de som vill kommentera Den Muslimska Friskolans slit och suveräna arbete att skriva det här. Vill ni tipsa Roger om något, eller skriva ett berömmande mail, så gör det till min email. Jag vidarebefodrar detta direkt.

/FS

Inga kommentarer: