måndag, mars 10, 2008

"Varför finns du inte med på Motvärnet"?


Den frågan ramlar ner i mailboxen med jämna mellanrum. Både från andra bloggare (bland annat de som är med där) och läsare. Idag var det kanske den 25:e gången.


Men när jag mailar till Motvärnet (och det har jag gjort flera gånger), så får jag inte ens ett svar.

Förslag: Maila dem och fråga! Kanske orkar de svara sina läsare?

Sen är frågan: Vill jag vara med numera?

Mvh

/FS


UPPDATERING som bevisar att det lönar sig att bli förbannad , 21.10: Så fick jag ett mail...äntligen.


Hej,

Din blogg är med i flödet, men syns bara för inloggade admins. Anledningen är enkel, det är som signaturen ”Kritikern” skrev på din bloggpost; Vi kan inte dränka flödet med inlägg från en eller två bloggar, vilket är vad som sker med nuvarande aggregator om multipostare läggs in.

Detta problem är löst i och med beta 2.5 , vilken kommer vara mer kontent- och användarbaserad. Håll till godo.

Vidare, handen vid hjärtat, så har det trillat in ett e-brev från dig med förfrågan om att få in din blogg i flödet. Den lades då till och det syntes direkt att den, om än intressanta poster, faktiskt dränkte flödet.

Det är givetvis beklaglig om du sänt fler e-brev som inte nått fram, samt att du inte fick svar på det e-brev som vi faktiskt erhållit. Det är inte så vi arbetar, vilket jag tror att du förstår.

Må gott, och håll till godo. Hälsningar, Utvecklingsgruppenwww.motvärnet.se

Inga kommentarer: