fredag, maj 23, 2008

"Etnisk svensk" enligt SVT - kommer från Kroatien

"Här är 53-åringen som orsakade bomblarmet vid kärnkraftverket i Oskarshamn. Marino Bozic fastnade i säkerhetskontrollen med sin IFK Norrköping-påse, innehållande raklödder och rakvatten. I går släpptes han och hans 44-årige arbetskamrat, men misstankarna mot dem kvarstår.

- Nu är jag stämplad som terrorist för resten av mitt liv, säger Marino. "

KvP

SVT kommer givetvis låtsas som det regnar i vanligt ordning när de ljugit för hela svenska folket. De har ju fått upp vanan efter årtionden av manipulation.

Och säkerligen vara betydligt tystare om Marinos misshandels och knarkdomar, nu när det inte visade sig vara en etnisk svensk, som de hoppades på...

Undrar vart den andre "etniske svensken" kommer från?

Och här kommer det som vi så väl känner igen. Katri Linna, du har snart mer att bråka om:

"- Jag har kämpat i flera år för att få komma tillbaka till verket och jobba. Nu är jag mycket rädd för att bli av med jobbet. I så fall kommer jag att stämma OKG, säger Marino Bozic."

Inga kommentarer: