lördag, maj 03, 2008

Lyssna på polisradio på Staden

En mycket intressant sida bland mina länkar är Staden - en sida som tillhandahåller länkar till streaming av polisradio.

Det gör att man kan följa med i det som händer i sin egen stad - eller i andra städer i Sverige.

Från Staden:

" Idag riktar sig sidan nästan fullt ut till polisradio streaming - som Sveriges ledande community för Polisradio streams försöker jag göra allt för att hålla den uppdaterad. Till min hjälp har jag ett flertal personer som hjälper till med diverse uppgifter - för att inte glömma alla de streamare som gör den här sidan möjlig!

Jag vill poängtera att den här sidan absolut inte uppmuntrar till några olagliga handlingar! Tvärtom så tror jag att den här sajten kan förutbygga brottslighet på vissa punkter - eller i alla fall skapa en trygghet hos vissa personer. Men kom ihåg att det du hör i radion får du absolut inte sprida vidare."

Läs mer på Staden och skänk gärna Daniel en slant för hans slit.

Swedbank:Clearingnummer: 83279
Kontonummer: 983 933 179 1
Mottagare: Daniel Nilsson

SMS:
Skicka: "staden 25" för 25 kronor
"staden 50" för 50 kronor
"staden 100" för 100 kronor
"staden 150" för 150 kronor

Till nummer 72550 och utan citattecken (").

Inga kommentarer: