torsdag, januari 21, 2010

Stellan Bojerud: Motståndsman i eget fädernesland


"By mopsen

Sedan jag anslöt mig till SD har mitt liv förändrats. En gammal vän sade upp bekantskapen, men fler kom och fattade i löndom min hand. Vi är med dig, men vi vågar inte visa det öppet. Detta utspelar sig i Sverige 2010. Ett land som anser sig ha världsrekord i demokrati.

Vi i SD Solna-Sundbyberg sammanträder på hemliga platser på grund av hot från AFA. Vi lever som motståndskämpar i ockuperat land. Men vi är inte ockuperade av främmande makt, utan svenskar som tillhandagår främmande intressen (läs extrem islamism). Quislingar mot det svenska folket, helt enkelt.

Jag sparkades från Historiska Media. Mina artiklar som tidigare togs in i DN, SvD, Expressen och Aftonbladet refuseras numera. Inte ens lokaltidningen tog in ett vänligt genmäle, fastän jag hade angripits av (s)."

"Sedan jag gick med i SD har positiva kommentarer, ja ibland t o m hyllningar, inkommit från två generaler, tre överstelöjtnanter, en kommendörkapten, två majorer, fem kaptener och två löjtnanter samt två polisbefäl.

Min son (18) rapporterar starka sympatier för SD bland hans jämnåriga ungdomar. Stödet från assimilerade utlandsfödda i bekantskapskretsen (Finland, Laos, Rumänien, Serbien, Thailand, Turkiet och Österrike) är starkt. "

Läs mer på Stellan Bojeruds blogg



/Fröken Sverige






Inga kommentarer: