onsdag, april 22, 2009

Kent Ekeroth: “Finns bara ett islam” - ja, den som ska bekämpas



Kent har uppenbarligen varit inne på samma nyhet som jag idag....

"
Som jag länge propagerat här på bloggen, så håller den f.d. “moderata” muslimen Muhammed Omar med mig om att det inte finns två versioner av islam (progressiv v.s. radikal) utan bara ett islam. M.a.o. - det finns inga moderata muslimer, ej heller radikala, utan alla är helt enkelt muslimer.

Exakt vad jag säger.

Och detta “enda islam” som Omar talar om innefattar “tvåhundra procents stöd” för Hamas samt åsikten att homosexualitet är en sjukdom (en annan blev avskedad för att han ansåg att immigrationen var en förkylning - var är krigsrubrikerna nu?).

Hizbollah och Hamas framhåller han nu som politiska föredömen. Dessutom, säger han, behöver Egypten en ny Khomeini. En man som han betraktar som en stor förebild.

[...]

Och den har kommit för att hjälpa västvärlden ur den här situationen, ur feminismen och homosexualiteten och andra sjukdomar. Islam är botemedlet. Vad Andreas Malm vill är att islam ska sjunka ner i krisen, i det sjuka västerlandet och bli nedsmutsat.

Precis vad jag varnar för. Islam har kommit för att “hjälpa” oss. Hur ska detta ske? Ja, “frivilligt” säger Omar:"

Läs hela Kents inlägg:

“Finns bara ett islam” - ja, den som ska bekämpas

Och glöm inte rösta på Kent i EU-valet!! Se ovan!


/Fröken Sverige

Inga kommentarer: