torsdag, februari 25, 2010

"Är du rasse eller? Fucking svenne."


Politiskt Inkorrekt hittade jag detta:

"I Sverige har fenomenet tonåriga bloggerskor haft ett massivt genomslag. Blondinbella, Kenza, Kissie mfl huserar på topplistorna vilket kan framså som tämligen oförståeligt då substansen i deras bloggande lämnar mycket övrigt att önska.

Nu har dock ett välkommet undantag presenterat sig. Den 17-åriga Paulina Danielsson som driver bloggen Paow har i ett mail från en invandrare kraftigt ifrågasatts vad gällande hennes åsikter om den massiva ”kulturberikning” som Sverige och svenskarna via det mångkulturella experimentet utsatts för. Paow blir inte svaret skyldig…..Hennes inlägg har lästs av över 30.000 personer.

Hon skriver bl a:

Samtidigt så tycket jag att det är illa när en s.k. blatte, som enligt mig är en tjej eller kille som går runt och bråkar och pratar ”bre jalla abo jao” o.s.v. Eftersom jag nästan aldrig blivit bemött på ett bra sätt av en s.k. ”blatte” så har jag svårt att ändra min åsikt.


Läs inlägget på Paulinas blogg

Vänliga hälsningar

/Fröken Sverige






Inga kommentarer: