torsdag, februari 04, 2010

Stellan Bojerud: Det plågsammaste med att vara Sverigedemokrat

"



Det svåraste med att vara Sverigedemokrat är att vara utstött paria i eget fädernesland.

Yrkessförbud, förtal och begabbelse är inte så störande. Det plågsamma är att det politiskt korrekta folket talar om mig över mitt huvud och bakom min rygg. Därvid är det värsta att de upphöjt sig själva till att kunna uttolka vad jag känner och tycker.

Denna intellektuella våldtäkt att tillskriva mig åsikter som jag aldrig haft, inte har och aldrig kommer att ha, plågar mig dygnet runt. Jag känner mig som en skabbig hund. Journalister från när och fjärran anser sig kunna läsa mina tankar och döma ut dem som nazism, rasism och främlingsfientlighet."

Läs HELA det eminenta inlägget på Stellan Bojeruds (Mopsens) blogg:



/Fröken Sverige






Inga kommentarer: