torsdag, juli 03, 2008

KLISTRAD - Nya inlägg under: En hälsning från Rakryggade Weine Berg

ar nu pratat med vår rakryggade bloggare och vän, Weine Berg, och har denna hälsningen från honom:

Jag är nu opererad och grundtumören är borttagen. Dessvärre hittade man ett flertal dottertumörer som inte går att operera.

Mot dessa ska jag få cellgift och jag kan bara hoppas att cellgifterna är effektiva.

Vad gäller bloggen så kommer klistermärkena att börja säljas om en månad, ungefär.

Jag hoppas kunna göra några inlägg på bloggen inom kort.

Till alla rakryggade:

Oavsett mörker ser kämpen alltid ljuset.

Kämpa på alla!

Med vänliga hälsningar

WEINE BERG

.....

FS: Jag kommer nu att tillse att Weine får en blomma av er och mig i början av veckan. De som vill "vara med" på den kan skriva det här och jag kommer skriva era namn/alias på kortet. SPRID DETTA!

Inga kommentarer: