lördag, oktober 11, 2008

En bloggkommentar som borde läsas!

En kommentar under ett inlägg, som jag tycker alla borde läsa. Jag har tagit mig friheten att markera vissa delar av kommentaren. Tack för kommentaren, Assyriska FF!

"
Nora:

Du påpekade jag svor mkt, och att jag inte är respektfull. Varför skulle jag vara det? Varför skulle jag vara respektfull mot islam som har drivit bort mig från mitt land? Som jag inte ens är berättigad? Mellanöstern är ett bevis på att islam inte kan leva i samhörighet med andra religioner och andra folkslag. Judar, kristna, alla mindre gamla stammar är nästan obefinligt i Mellanöstern idag. Hur förhåller du dig till det?

Försök se faktan i mitt inlägg längre upp, du försöker ju bara slingra dig ur. Försöker finta dig ur ditt grova misstag. Men om du verkligen är en sanningssökare som du påstår, varför utforskar inte du i det här med islam? Varför mördas alla islamkritiker helt plötsligt t.ex? Varför tvingas så många forskare gå under jorden då de forskar om islam? Varför måste allt vara så hemligt inom islam? Har du reflekterat över det ngn gång, Nora? Det finns kanske ett syfte i det? Har du tänkt på det? Jag rekommenderar dig vaaaaaarmt att titta på arabisk tv du vilsna själ.

Jag kan berätta vittnesmål från min mormor som kanske sätter perspektiv på det hela för dig Nora. Hennes mammas syster som var höggravid fick sitt foster bortskuret under jihad. Helt plötsligt var det jihad, grannarna, polisen började våldta och mörda de kristna. De vackra kvinnorna blev bortförda och sattes i harmen, eller blev sexslavar i vanliga muslimska familjer, vissa ingick i tvångsäktenskap med äckliga muslimer, spädbarnen slets från deras mödrar, slängdes i en tomt och därefter red polisen in med sina hästar och mosade sönder alla barn. Männen kedjades fast och halshöggs en efter en, efter att ha bevittnat det hela. Min mormor gråter blod varje gång vi pratar om det här. Allt detta för att man var kristen. En bråkdel lyckades fly givetvis.

Nu kanske du tänker att detta var så längesen. Men detta står i Koranen, det är fullt okej att mörda en icke-muslim enligt Koranen Nora. I Frankrike för inte så längesen fick en judisk pojke halsådran avskuren av muslimer. Muslimerna ringde upp hans mor och läste upp verser ur Koranen och skar av sonens halsådra. Mamman fick höra hans skrik i telefon. Hur förjävligt är inte det Nora? I England satt ett gäng muslimska pojkar och studerade i ett bibliotek, helt plötsligt hörs "ALLAH O AGBAR" och pojkarna rusar ut. De hade just skurit en kristen pojkes halsådra. Hur kan du välja en sådan religion som förespråkar detta Nora?

Till dig Linn. Som är intresserad av islam. Läs kornanen, läs Bibeln, uppsök ingen fakta från imamer. Kornanen ger raka direktiv till våld och hat, så är det. Det handlar inte så mkt om tolkningar som du säger. Hur kan man tolka detta på fler sätt t.ex: "skär halådran av en kuffer (otrogen) som du gör med ett lamm, tvätta därefter händerna och du är förlåten och har en plats i paradiset". Det handlar inte så mycket om att tolka lilla linn. Jag följer arabiska nyheter ganska frekvent och ser på arabiska debatter ganska frekvent. Koranen ger raka direktiv till våld, krig, pedofili, den undervärderar kvinnan, onådig mot den syndige (sharialagarna), m.m. Helt ärligt, apropå det här med synd. Vem i hela friden har aldrig syndat? Måste man få handen avskuren för det? Måste man mista sitt öga för det? Måste man bli stenad till döds för det? Vad är det för nonsens, Linn? Detta står i Kornanen. Hur kan man vara intresserad av det? Säg mig, vem har inte snattat godis som barn? Halva Sverige hade levt med en hand isåfall, om sharialagar rådde. Är det ngt som ni vill införa Nora och Linn? För detta står i Koranen.

Islam är satan personifierad, dvs. allt ont på denna jord. Både kulturen och religionen. Kvittar om man särskiljer på dem, Linn. Åk och bosätt dig i Afganistan Linn och bete sig som en vanlig västerlänning i ngt år. Inte i storstäderna, utan i byarna. Där ska du få se ett och annat.

/ASSYRISKA FF "

Jag rekommenderar er alla att läsa: Islam for dhimmis som är skriven av människor som lämnat islam.

Mer om islam: Islamic Evil

Och om islams samarbete med nazisterna: Tell children the truth - islam och nazism


Titta också gärna in på FOMI och lär och diskutera om den politiska och våldsamma sekten islam.


/Fröken Sverige

Inga kommentarer: