söndag, december 28, 2008

Passar inte galoscherna...

...ja, då kan man själv räkna ut vad man ska göra.

En MYCKET överväldigande majoritet av de som kommenterar här, gör det på ett vettigt, stimulerande och trevligt sätt. Detta göra bloggen kul och levande och får mig att känna att bloggen "gör skillnad".

Men jag har sett en ökande mängd av kommentarer i stil med: "Jag har ju sagt att du inte ska lägga in sådana inlägg här..." , "Å, vad du är dålig på att uppdatera numera" och dylikt.

Därför känner jag att jag måste påpeka - förhoppningsvis en gång för alla: Detta är ingen gratistjänst/tidning där man kan beställa innehåll som det passar en själv. (Finns sådana?)

Detta är en privat blogg, som har tagit mig tusentals timmars att göra...plus allt läsande och lärande om islam, invandring och kriminalitet.

Samtidigt som man ska sköta jobbet och försöka hinna med att umgås med vänner och familj.

Min "mission" är enligt mig otroligt viktig och den "missionen" höll jag på med på andra sätt, i många år, innan jag startade bloggen för tre år sen.

Bloggen har runt 10.000 UNIKA läsare varje vecka. Och jag har räknat ut att jag lagt minst 5.000 timmar på den än så länge. Ärligt talat finns det dagar då jag har lust att bara radera den.

Tyvärr är det "för farligt" att blogga öppet i detta land och detta innebär att jag inte kan ha annonser eller annat på bloggen som gör att jag kan tjäna en slant som åtminstone täcker säkerhetsprogram och litteratur och liknande. Bloggen finns alltså till GRATIS för er alla.

Den finns för jag anser att den är VIKTIG - inte för att jag och min käre vapendragare MX inte har annat att göra på vår fritid.

Har ni åsikter som gäller BLOGGEN och vill diskutera det eller påpeka det - gör som de som så snällt tipsar dagligen - maila! Adressen finns i profilen.

Mvh ochGott Nytt 2009! (Glöm inte EU-valet!)

/Fröken Sverige

Inga kommentarer: